FANDOM

CoD1tr CoDUOtr CoD2tr CoD2BROtr CoD3tr

Tiger I (Pz.Kpfw VI Ausf.H) – czołg ciężki używany przez III Rzeszę podczas II wojny światowej. Został wprowadzony do służby w 1942 roku. Razem z czołgiem Panzerkampfwagen V "Panther" miał stanowić przeciwwagę dla coraz nowocześniejszych i liczniejszych radzieckich czołgów T-34

Call of DutyEdytuj

Jako iż akcja gry ma miejsce w drugiej połowie wojny Tygrys występuje we wszystkich kampaniach, po raz pierwszy w misji St. Mere-Eglise-Day, a po raz ostatni w Berlinie.

Call of Duty: United OffensiveEdytuj

Czołg można zobaczyć w niektórych misjach kampanii amerykańskiej i rosyjskiej.

Call of Duty 2Edytuj

W tej części gry widujemy Tygrysa znacznie częściej. Spotkać go można w kampanii "Bitwa o Caen" oraz jej misjach: "Jeńcy wojenni", "Skrzyżowanie", "Tygrys" oraz "Kwadrat brygady". W Kampanii amerykańskiej pojawia się w misjach: "Odwrót? Po prostu nacieramy w innym kierunku", "Bitwa o Wzgórze 400" oraz "Przeprawa przez Ren". Dużo map w multiplayerze ma wpisanego Tygrysa w scenerię pola bitwy.

Call of Duty 2: Big Red OneEdytuj

W tej części Tygrysa napotykamy już w misji wprowadzającej oraz w większości misjach kampanii w Europie zachodniej. W jednej z nich żołnierze amerykańscy wraz z głównym bohaterem uprowadzają znaleziony czołg i wykorzystują go do zniszczenia wrogiego pociągu.

Call of Duty 3Edytuj

Jak przystało na Europejski teatr działań, Tygrys musiał tu zagościć. W kampanii amerykańskiej w misjach "The Island", i "Mayenne Bridge". W polskiej kampanii występuje w misjach: "The Black Baron" i "Chambois". Da się wyraźnie odczuć trudność w zniszczeni go w porównaniu do starszych czołgów.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki