FANDOM

CoDFHtr CoD3tr Cod5topright
Tiger II (Pz.Kpfw VI Ausf.B Königstiger, pol. Tygrys Królewski) - czołg ciężki używany w latach 1944 - 1945 przez III Rzeszę. Nie miał sobie równych. Posiadał działo kal. 88mm, mogące zniszczyć wrogie T-34 z odległości 2500m oraz pancerz czołowy o grubości 150mm, którego nie mógł przebić żaden aliancki czołg (oprócz czołgów ciężkich np. IS-2 i niszczycieli czołgów).

Call of Duty: Finest HourEdytuj

Tiger II pojawił się w Call of Duty: Finest Hour, w poziomie Droga do Remagen, następnie w misji "Ostatni Stojący Most". Widywany jest jeszcze w innych misjach. W tej części występują dwie wersje Tygrysa Królewskiego, z wczesną wieżą Porsche, i późną Henschla.

Call of Duty 3Edytuj

Tiger II pojawia się w misji "Czarny Baron" i był dowodzony przez asa pancernego "Richtera". Zadanie zniszczenia plutonu Tygrysów dostała Polska załoga czołgu Sherman Firefly. Z pomocą jeszcze paru czołgów tego samego typu i myśliwców bombardujących Hawker Typhoon całkowicie unieszkodliwiła Tygrysy.

W trybie Multiplayer zamiast Tigera II, pojawia się Panzer IV

Call of Duty: World at WarEdytuj

W tej części Call of Duty, Tygrysy Królewskie możemy spotkać podczas całej Kampanii Rosyjskiej. W misji "Wendeta " czołgi te atakują Rosjan na placu co jest niezgodne z prawdą,ponieważ Tygrys II pojawił się dopiero w roku 1944. Ponownie pojawiają się w misji "Ich Kraj ich Krew", tyle że teraz gracz musi je niszczyć Panzerschreckiem. Wystarczą na to dwa pociski w bok kadłuba. W sumie do zniszczenia są 4 Tygrysy, piąty wyjeżdża ze stodoły, ale i tak zostaje zniszczony. Czołg ten zobaczyć można jeszcze w misji "Krew i Żelazo", gdzie za pomocą czołgu T-34/85 niszczymy je oraz PzIV i Pantery.Tutaj pojawia się kolejna niezgodność historyczna,ponieważ żaden z rosyjskich czołgów (wyjątek IS oraz IS-2) nie był w stanie przebić jego pancerza. Ostatni raz pojawia się w misji "Serce Rzeszy",jednak są to tylko wraki.

Tak jak w Call of Duty 3, zamiast niego w Multiplayerze dostępny jest Panzer IV.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki