FANDOM

MW2icontr

Toad - członek Task force 141 pojawiający się w misji "Niedokończone sprawy" w Call of Duty: Modern Warfare 2.

BiografiaEdytuj

On razem z Archerem zapewniają wsparcie snajperskie drużynie prowadzonej przez Ghosta i Roacha. Przez większą część misji zachowuje on ciszę radiową, nie wypowiadając żadnej kwestii. Jego dalszy los jest nieznany, mógł zostać zabity przez ludzi Shepherda lub ukryć się razem z innym snajperem.

GaleriaEdytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Gdy gracz go postrzeli (przy strzelaniu serią może on zginąć, należy oddać pojedyńczy strzał) to krzyknie "Watch your fire!" (ang. "Patrz jak strzelasz!"). Jest to jedyny przypadek, w którym Toad mówi cokolwiek. Podobna sytuacja występuje w misji Nic po rosyjsku w przypadku Kirla.
    • Gdy gracz postrzeli Archera, wypowie on tą samą kwestię, tym samym głosem.
  • Na początku misji, może on zostać zabity poprzez granat lub claymore, jednak zrobienie tego nie wpłynie na nią w żaden sposób.
  • Dźwięk wystrzału jego karabinu snajperskiego jest podobny do wystrzału z karabinu Intervention. Podobna rzecz dzieje się z bronią Archera.
  • Oboje Toad i Archer używają tego samego modelu postaci Kapitana MacMillana z Call of Duty 4: Modern Warfare.
  • Toad to imię postaci z gry Super Mario.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki