FANDOM

Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: United Offensive. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Finest Hour. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: World at War. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: World at War w wersji na Nintendo DS. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Black Ops.
20px-Disambig-icon.png Dla innej wersji broni, patrz TT-30.

Tokarev TT-33 – sowiecki pistolet z okresu drugiej wojny światowej kalibru 7,62 mm zaprojektowany przez Fiodora Tokariewa. Występuje w Call of Duty: United Offensive, Call of Duty: Finest Hour, Call of Duty: World at War i Call of Duty: Black Ops.

Call of Duty: United OffensiveEdytuj

(do uzupełnienia)

Call of Duty: Finest HourEdytuj

Tokarev TT-33 pojawia się w dłoniach każdego komisarza podczas kampani radzieckiej. Nie może być jednak podniesiony ani używany przez gracza.

Call of Duty: World at WarEdytuj

(do uzupełnienia)

Call of Duty: World at War (Nintendo DS)Edytuj

(do uzupełnienia)

Call of Duty: Black OpsEdytuj

TT-33 pojawia się jedynie w retrospekcji Wiktora Reznowa, gdzie korzysta z niego SAS oraz Armia Czerwona. Wersję z latarką otrzymujemy przed wejściem na wrak statku. Cechuje się niskimi obrażeniami i słabym odrzutem.

CiekawostkiEdytuj

  • W Call of Duty Black Ops w misji "Projekt Nova" korzystają z niego brytyjscy komandosi, co nie jest zgodne z prawdą - SAS wykorzystywało wtedy rewolwery Webley.
  • Latarka jest trzymana w podobny sposób, co latarka przy rewolwerze Python w misji "Victor Charlie" i nóż taktyczny w serii Modern Warfare.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki