FANDOM

BO2topright Ztr

Trampolina parowa – jeden z przedmiotów do budowania, dostępny na mapach Die Rise i Buried w Call of Duty: Black Ops II w trybie zombie.

OpisEdytuj

Głównym zadaniem trampoliny jest wyrzucanie graczy i zombie w stronę, w którą jest zwrócona. Po postawieniu jej na ziemi, trzeba chwilę poczekać zanim będzie gotowa. Następnie wystarczy tylko ustać na niej, żeby polecieć. Jednym z zastosowań trampoliny jest przeskakiwanie graczy pomiędzy wieżowcami (Die Rise) lub przez przeszkody (Buried). Drugim jest zabijanie zombie, które na nią ustaną. Dodatkowo, gdy gracz skacze przy pomocy trampoliny, musi poczekać chwilę zanim będzie mógł skoczyć ponownie. Nie dotyczy to jednak zombie. Trampolina po zabiciu zombie, jest natychmiast gotowa do użycia.

Miejsce występowania częściEdytuj

Trampolina parowa składa się z czterech części: siatki, kompresora, flagi i miecha. Na mapie Die Rise buduje się ją na stole dwa piętra niżej od pomieszczenia startowego, a na mapie Buried na dowolnym stole do budowania.

SiatkaEdytuj

Na mapie Die Rise siatka może znajdować się po lewej stronie od posągu lwa w pomieszczeniu startowym lub za pierwszymi drzwiami pod ścianą po lewej. Na mapie Buried siatka znajduje się na piętrze General Store przy schodach.

KompresorEdytuj

Na mapie Die Rise kompresor może leżeć na stole w pomieszczeniu startowym lub za pierwszymi drzwiami w rogu przed zniszczonymi schodami. Na mapie Buried kompresor leży na półce po lewej stronie od głównego wejścia do General Store.

FlagaEdytuj

Na mapie Die Rise flaga może opierać się o krzesło w pomieszczeniu startowym lub leżeć naprzeciwko M14. Na mapie Buried Flaga leży w beczce naprzeciwko kompresora.

MiechEdytuj

Na mapie Die Rise miech może leżeć na schodach w pomieszczeniu startowym lub za pierwszymi drzwiami pod ścianą po prawej. Na mapie Buried miech leży na stole na piętrze General Store.

Osiągnięcia i trofeaEdytuj

58342 Duże wymagania (Srebrne Silver) (75Gamerscore)
Zostań architektem ich instrukcji w Die Rise.
Wystrzalowiec Wystrzałowiec (Brązowe Bronze) (10Gamerscore)
W Die Rise rzuć 10 zombie w trakcie jednej gry.

GaleriaEdytuj