FANDOM

Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Modern Warfare 3. Ten artykuł został wyróżniony na stronie głównej

Turbulencje – czwarta misja kampanii w Call of Duty: Modern Warfare 3.  

OpisEdytuj

Gracz wciela się w postać agenta Charkowa. Jego zadaniem jest ochrona prezydenta Worszewskiego, gdy ten leci do Hamburga ze swoim sztabem, aby podpisać rozejm między Rosją a Stanami Zjednoczonymi. W czasie rozmów usłyszano strzały. Okazało się, że samolot porywają żołnierze Makarowa. Podczas starcia ochrony z terrorystami samolot rozbija się. Celem gracza jest dotarcie do prezydenta, który oznajmił swoją pozycję wystrzałem flary. Po drodze na miejsce katastrofy przyjeżdżają siepacze głównego antagonisty, lecz ich udaje się pokonać. Gdy gracz dociera do prezydenta, pojawia się śmigłowiec ratowniczy. Przy otwieraniu drzwi oczom gracza ukazuje się Makarow, który strzela w niego, a ten upada obok śmigłowca. Widzi, jak oddział jego oddział, zabija pozostałych, zaskoczonych ochroniarzy i strzela w twarz Leonidowi. Terroryści porywają prezydenta Worszewskiego. Przed wejściem na śmigłowiec Charkow stara się zabrać pistolet martwego Leonida, ale Makarow zauważa to i zabija go. 

PostacieEdytuj

BronieEdytuj

  Broń startowa  
  Broń do znalezienia  

Osiagnięcia i trofeaEdytuj

Frequent Flyer MW3.png Fan lotów (Brązowe Bronze.png) (10Gamerscore.png)
Ochroń rosyjskiego prezydenta. Ukończ "Turbulencje" na dowolnym poziomie trudności.
Flight Attendant MW3.png Steward (Brązowe Bronze.png) (20Gamerscore.png)
Zabij 5 przeciwników w stanie nieważkości w misji "Turbulencje".
Z deszczu pod... Z deszczu pod... (Srebrne Silver.png) (25Gamerscore.png)
Ukończ 'Persona Non Grata', 'Turbulencje' i 'Znowu to samo' na poziomie trudności Weteran.

CiekawostkiEdytuj

  • Tylko w tej misji występuje unikalna czarna wersja pistoletu Five-seveN.

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki