FANDOM

Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: World at War. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: World at War w wersji na Nintendo DS. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: World at War: Final Fronts. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Black Ops. Temat tego artykułu pojawił się w trybie zombie produkcji Treyarch.

Typ 100 – japoński pistolet maszynowy używany podczas II Wojny Światowej i Wojny koreańskiej. Występuje w Call of Duty: World at War, Call of Duty: World at War (Nintendo DS), Call of Duty: World at War: Final Fronts i Call of Duty: Black Ops.

Call of Duty: World at WarEdytuj

Tryb dla jednego gracza Edytuj

Typ 100 jest standardowym pistoletem maszynowym na wyposażeniu wojsk japońskich i pojawia się jedynie w kampanii amerykańskiej z wyłączeniem "Black Cats". W porównaniu do pistoletu maszynowego Thompson cechuje się mniejszymi obrażeniami i porównywalnym odrzutem, jednak ma większy magazynek i dużo łatwiej o amunicję.

Tryb dla wielu graczy Edytuj

Typ 100 jest do odblokowania jest na 25. poziomie. Cechuje się małym odrzutem, dużym magazynkiem o pojemności 30 nabojów i wysoką szybkostrzelnością. Ponadto jest stosunkowo wcześnie odblokowywany i posiada przejrzysty celownik mechaniczny. Jednak do zabicia potrzeba 2-3 trafienia z bliskiej odległości i 4-5 z dalszej, tak więc zalecany jest atut Moc obalająca. Ze względu na parametry gracz może wyposażyć go w tłumik, co uczyni z Typ 100 dobre narzędzie do skrytobójczych ataków. Broń często spotykana w tym trybie.

Dostępne dodatki Edytuj

Tryb zombie Edytuj

Typ 100 pojawia się w Shi No Numa oraz Der Riese jako broń do kupienia ze ściany za 1000 punktów albo wylosowania w skrzynce losującej. W porównaniu do Thompsona cechuje się większym magazynkiem i jest tańszy, ma jednak mniej nabojów w zapasie, a szybkostrzelność w połączeniu z atutem Double Tap Root Beer może dość szybko uszczuplić ten zapas. Do rundy 10 nadaje się jako broń główna, potem sprawdza się jedynie w roli broni wsparcia albo do nabijania punktów. Po ulepszeniu nazywa się 1001 Samurais. Ulepszenie poprawia wszystkie parametry broni poza czasem przeładowania i celownikiem mechanicznym, dając przy tym kamuflaż w stylu sci-fi. Ze względu na możliwość dokupienia amunicji ze ściany broń sprawdza się w późniejszych rundach, jednak nie jest tak skuteczna jak będący ulepszeniem FG42 karabin 420 Impeller.

Typ 100 a 1001 Samurais Edytuj

Typ 100 1001 Samurais
Obrazek Typ100 WW.png Samuraje.png
Obrażenia 100-60 200-120
Tryb ognia Automatyczny Automatyczny
Szybkostrzelność 750 RPM 923 RPM
Pojemność magazynka 30 60
Maksymalna amunicja 160 220
Czas przeładowania 2.25 s, gdy niepełny
2.75 s, gdy pusty
2.25 s, gdy niepełny
2.75 s, gdy pusty
Mobilność Duża Duża
Zasięg Mały
Inne Brak Kamuflaż w stylu sci-fi

Call of Duty: World at War (Nintendo DS)Edytuj

(do uzupełnienia)

Call of Duty: World at War: Final FrontsEdytuj

(do uzupełnienia)

Call of Duty: Black OpsEdytuj

W Call of Duty: Black Ops Typ 100 jest tylko w trybie Zombie w Shi No Numa oraz Der Riese (oba w ramach DLC Rezurrection) i jest do zdobycia jedynie jako broń ze ściany za 1000 punktów. Poza tą cechą nie różni się od odpowiednika z World at War.

Ciekawostki Edytuj

Call of Duty: World at War Edytuj

  • W trakcie kampanii amerykańskiej Typ 100 pojawia się dużo częściej niż Thompson, co nie jest zgodne z prawdą historyczną.
  • W misji "Mały opór" korzystając z komendy give all można uzyskać wersję Typ 100 pozbawioną odgłosu wystrzału.
  • W wersji na PC, X360 oraz PS3 celownik mechaniczny jest skierowany lekko w lewo, natomiast w wersji na Wii jest wycentrowany.
  • Jest to ulubiona broń Takeo Masakiego.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki