FANDOM

Cod4topright MW2icontr MW3tr MWRtopright

Ultranacjonaliści - frakcja występująca w Call of Duty 4: Modern Warfare, Call of Duty: Modern Warfare Remastered, Call of Duty: Modern Warfare 2 i Call of Duty: Modern Warfare 3.

OpisEdytuj

Są rewolucjonistyczną partią i organizacją zbrojną która dąży do powrotu rządów komunistycznych z czasów Związku Radzieckiego. Wierzą oni, że Rosja nie działa już w interesie narodu rosyjskiego, ale w interesie własnych zysków współpracując politycznie i ekonomicznie z państwami zachodu. Według Ultranacjonalistów tego typu polityka prowadzi do wyniszczenia Rosji. Ultranacjonalistyczna ideologia opiera się na dawnym ZSRR wliczając w to nie tylko nacjonalizm, ale ich ekonomiczne zamiary odnośnie Komunizmu Radzieckiego nie są do końca pewne.

CiekawostkiEdytuj

  • Każdy ultranacjonalista miał wytatuowane symbole Nacjonalistyczne i Komunistyczne.
  • W Call of Duty 4: Modern Warfare oraz odświeżeniu Ultranacjonaliści stanowią jedno ugrupowanie, natomiast w następnych odsłonach serii dzielą się na dwa nielubiące się odłamy - po stronie prezydenta Worszewskiego i Makarowa (znanych jako Wewnętrzny Krąg).

Galeria Edytuj