FANDOM

BlackopsNewTopright BO3topright Ztr

Urządzenie Gerscha (wspomniany przez Gerscha, jako Project Mercury) – specjalny taktyczny granat i szósta Cudowna Broń występująca na mapach Ascension i Moon w Call of Duty: Black Ops i Call of Duty: Black Ops III w trybie Zombie.

OpisEdytuj

Urządzenie Gerscha można uzyskać jedynie przez wylosowanie go ze skrzynki losującej za 950 punktów. Gracz otrzymuje wtedy trzy urządzenia. Zasadą działania broni jest powstawanie czarnej dziury, która wciąga i zabija znajdujące się w pobliżu zombie. Za każdego zabitego zombie gracz otrzymuje 50 punktów lub 130 punktów, jeżeli trzyma nóż balistyczny. Gdy gracz wskoczy w czarną dziurę, zostanie przeniesiony w losowe miejsce na mapie. Urządzenie Gerscha sprawdza się znakomicie w sytuacji, w której jeden gracz chce reanimować drugiego, dlatego zastępuje ono Małpkę z talerzami. Ponadto zajmuje ono slot na granat taktyczny, więc gracz nie może jednocześnie posiadać Urządzenia Gerscha i Matrioszek (Ascension) lub QED (Moon). Urządzenie Gerscha pełni ważną rolę w Easter Eggach Casimir Mechanism oraz Richtofen Grand Scheme. Edward Richtofen zabrał urządzenie na Księżyc, w celu wykorzystania go do swojego wielkiego planu.

Osiągnięcia i trofeaEdytuj

Przebijaja sie PRZEBIJAJĄ SIĘ! (Brązowe Bronze) (35Gamerscore)
W Ascension zabij przynajmniej 5 zombie za pomocą jednego Urządzenia Gersha.
Bigbangtheory Teoria Wielkiego Wybuchu (100Gamerscore)
Słodka zemsta na mapie Moon.

CiekawostkiEdytuj

  • Gdy użyjemy Urządzenia Gerscha przeciwko kosmicznym małpom, to one wskoczą do czarnej dziury i przeniosą się w losowe miejsce na mapie, co nie powoduje zabicia małpy.
  • Gdy gracz rzuci Urządzeniem Gerscha w niedostępne (dla gracza) miejsce, urządzenie nie zadziała i będzie można usłyszeć śmiech Samanthy.
    • Podobna sytuacja dzieje się, gdy gracz rzuci urządzeniem za bramę po zhakowaniu Pack-a-Puncha. Jedyną różnicą jest to, że nie usłyszy on śmiechu Samanthy.
  • Urządzenie Gerscha nie działa na Piekielne psy oraz zombie astronautę. Ten drugi wciąż jest wciągany przez czarną dziurę, ale nie może od niej zginąć.
  • Gdy jakiś gracz z PHD Flopperem zrobi dive to prone w tym samym czasie, kiedy inny gracz rzucił Urządzenie Gerscha w niedostępne dla gracza miejsce to obaj zginą (nie zostaną powaleni tylko od razu giną).

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki