FANDOM

Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Modern Warfare 3. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Ghosts. Temat tego artykułu pojawił się w trybie Wyginięcia.
20px-Disambig-icon.png Dla serii ofiar pakietu uderzeniowego Szturm, patrz Strzelec Ospreya.
20px-Disambig-icon.png Dla serii ofiar pakietu uderzeniowego Wsparcie, patrz Zrzut eskortowany.

V-22 Osprey - seria ofiar i wielozadaniowy samolot pionowego startu i lądowania używany przez armię Stanów Zjednoczonych Ameryki. Występuje w Call of Duty: Modern Warfare 3, oraz w filmie Operacja Kingfish.

Operacja KingfishEdytuj

Samolot można zobaczyć pod koniec filmu. Przyleciał, by ewakuować żołnierzy Task Force 141 oraz Delta Force.

Call of Duty: Modern Warfare 3Edytuj

V-22 Osprey pojawia się w Call of Duty: Modern Warfare 3 jako wsparcie powietrzne w trybie multiplayer. Pojawia się wiele razy w kampanii jako główny śmigłowiec amerykańskich sił zbrojnych. Dodatkowo w trybie multiplayer desantuje żołnierzy. Występuje w pakiecie szturm i wsparcie (Zrzut eskortowany). Strzelec Ospreya wymaga 18 zabić bez śmierci, a Zrzut eskortowany - 17 (zabicia są dodawane nawet, gdy zginiesz).

Więcej z Fandomu

Losowa wiki