FANDOM

MW2icontr BlackopsNewTopright

WA2000 – niemiecki karabin snajperski w układzie bullpup występujący w grach Call of Duty: Modern Warfare 2 i Call of Duty: Black Ops. Ponadto miał pojawić się Call of Duty: Modern Warfare 3.

Call of Duty: Modern Warfare 2Edytuj

KampaniaEdytuj

WA2000 można spotkać w następujących misjach:

Wielu graczyEdytuj

(do uzupełnienia)

Call of Duty: Black OpsEdytuj

KampaniaEdytuj

Broń pojawia się jedynie w misji "Victor Charlie", gdzie Mason otrzymuje ją po zdetonowaniu C4 w wiosce i traci przed wejściem do tunelu. Broń zabija jednym trafieniem w brzuch.

Wielu graczyEdytuj

Broń można odblokować na poziomie 10. W klasie broń ta posiada najmniejszy odrzut, a standardowe przybliżenie wynosi x3.6. Dodatkowo po strzale najszybciej jest gotowa do ponownego strzału. Jednak jako jedyna nie jest w stanie zabić jednym trafieniem w brzuch. Ponadto domyślna luneta średnio sprawdza się na dalekich dystansach. To powoduje, że gracze wolą częściej korzystać z L96A1.

Dodatki:

Call of Duty: Modern Warfare 3Edytuj

Broń miała pojawić się w grze, jednak z nieznanych przyczyn twórca wycofał się z tego pomysłu. Wciąż jednak w plikach gry można znaleźć teksturę broni oraz ikonę.

CiekawostkiEdytuj

OgólneEdytuj

  • Jest to jedna z rzadszych broni występujących w serii. Według różnych źródeł nie wyprodukowano nawet tysiąca egzemplarzy (niektóre podają, że tylko 176), przez co jest bardzo drogi i niewykorzystywany przez służby.
  • Na przodzie broni można znaleźć dwójnóg.

Call of Duty: Modern Warfare 2Edytuj

  • Na broni jest napisane, że wykorzystuje naboje .300 Winchester, co jest zgodne z rzeczywistością.
  • Brak amunicji znaczne wpływa na tempo zmiany z WA200 na drugą broń.

Call of Duty: Black OpsEdytuj

  • Jest to kolejna broń, której występowanie w grze jest dziwne. Nie dość, że jest rzadkością, to do tego została zaprojektowana w latach 70. i produkowana w latach 80.
  • Ikona zabójstwa pokazuje WA2000 bez lunety.
  • Wczesna wersja ikony w menu Stwórz klasę także była bez lunety.