FANDOM

MW3tr

W proch się obrócisz – ostatnia misja kampanii w Call of Duty: Modern Warfare 3.

OpisEdytuj

John Price i Jurij wraz z Nikołajem dowiadują się o lokalizacji Władimira Makarowa. Terrorysta znajduje się w hotelu na bliskim wschodzie. Wyposażeni w karabiny maszynowe i pancerz kolosa ruszają, by zemścić się za śmierć Soapa MacTavisha. Na miejscu muszą uważać na cywili przebywających na terenie obiektu. Podczas wymiany ognia z ochroniarzami uszkodzone zostają ich pancerze, wskutek czego kontynuują walkę bez nich. Po pokonaniu odziałów wroga i pościgu na dach hotelu, widać jak Makarow stara się uciec helikopterem, lecz Price dostaje się na pokład i zabija pilota. Maszyna rozbija się na dachu. Ostatkiem sił, Price próbuje wyrwać Makarowowi pistolet, bez skutku. W ostatnim momencie strzela do niego Jurij, jednak Makarow zdąża trzykrotnie postrzelić Rosjanina w brzuch i w głowę. Price wykorzystuje chwilę i przewraca terrorystę. Po krótkiej bójce zdołał przywiązać Makarowowi linę na szyi. Następnie zbija szybę i zrzuca wroga w dół. Makarow ginie wskutek uduszenia się, wisi w powietrzu, a Price zapala cygaro.

PostacieEdytuj

BronieEdytuj

  Broń startowa  
  Broń do znalezienia  
  Broń niedostępna  

Osiągnięcia i trofeaEdytuj

This is the End MW3 To już koniec (Srebrne Silver) (25Gamerscore)
Ukończ "Spalona ziemia", "Do króliczej nory" i "W proch się obrócisz" na poziomie trudności Weteran.
Who dares wins MW3 Wygrywają odważni (Srebrne Silver) (40Gamerscore)
Ukończ kampanię na dowolnym poziomie trudności.
The Best of the Best MW3 Najlepszy z najlepszych (Złote Gold) (100Gamerscore)
Ukończ kampanie na poziomie trudności Doświadczony lub Weteran.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki