FANDOM

CoD1tr CoDUOtr CoD2BROtr CoD3tr Cod5topright RealWorldtr

Waffen-SS – frakcja występująca w Call of Duty, Call of Duty: United Offensive, Call of Duty 2: Big Red One, Call of Duty 3 i Call of Duty: World at War. To elitarne oddziały III Rzeszy wywodzące się z Nazistowskiej Partii Paramilitarnej SS. Podczas II Wojny Światowej oddziały były odpowiedzialne za bestialskie mordy m.in cywilów i jeńców wojennych.

Call of Duty i Call of Duty: United OffensiveEdytuj

W Call of Duty oraz Call of Duty: United Offensive pojawiają się podczas ataku obok Wehrmachtu. Żołnierzy tej formacji można poznać po Zielonkawej kurtce kamuflażowej oraz hełmie z Godłem Herr oraz SS.

Call of Duty 2: Big Red OneEdytuj

Żołnierze Waffen-SS pojawiają się tylko w jednej misji kampanii. Są zorganizowani w Batalion Piechoty Zmechanizowanej.

Call of Duty 3Edytuj

W Call of Duty 3 żołnierze Waffen-SS pojawiają się w prawie każdej misji kampanii. Można ich rozpoznać po kurtce kamuflażowej, hełmie oraz naszywce "SS" na kołnierzu.

GaleriaEdytuj

Call of Duty: World at WarEdytuj

Żołnierzy Waffen-SS można spotkać podczas całej kampanii Rosyjskiej. Najczęściej pojawiają się w misjach "Serce Rzeszy" i "Upadek", gdzie bronią Reichstagu przed Armią Czerwoną. Większość z nich ma identyczny wygląd jak ten z Call of Duty 3.

GaleriaEdytuj

BronieEdytuj

CytatyEdytuj

  • "Deutschland uber alles!"Niemcy ponad wszystko!
  • "Für den Führer!"Za Wodza!
  • "Für die Ehre des Reiches!"Za honor Rzeszy!
  • "Gebt euer Leben für das Deutsche Reich!"Oddaj swe życie za Niemiecką Rzeszę!
  • "Gebt euer Leben für den Führer!"Oddaj swe życie za wodza!

Więcej z Fandomu

Losowa wiki