FANDOM

Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Black Ops II. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Black Ops III. Temat tego artykułu pojawił się w trybie zombie produkcji Treyarch.
Die Rise Easter Egg song "We All Fall Down" - Call of Duty Black Ops 2 Kevin Sherwood03:11

Die Rise Easter Egg song "We All Fall Down" - Call of Duty Black Ops 2 Kevin Sherwood

Die Rise Game Over song00:27

Die Rise Game Over song

Fragment piosenki po zakończeniu gry

We All Fall Down – sekretna piosenka występująca w Call of Duty: Black Ops II w trybie zombie oraz w Call of Duty: Black Ops III w trybie koszmarów. Skomponowana została przez Kevina Sherwooda i śpiewana jest przez Clarka S. Nova

Tryb ZombieEdytuj

Krótki fragment piosenki można usłyszeć na końcu rozgrywki na mapie Die Rise. Tam również pojawia się ona w pełnej wersji pod postacią muzycznego easter egga. Żeby ją włączyć, gracz musi wcisnąć przycisk użycia na 3 misiach. Można je znaleźć:

  • na piętrze 79. na półce obok SVU-AS,
  • na piętrze 28. w rogu restauracji,
  • na piętrze 57. na stole w rogu pomieszczenia z włącznikiem zasilania,

KoszmaryEdytuj

Zebranie trzech przedmiotów kolekcjonerskich w misji "Wzlot i upadek", powoduje wyciszenie muzyki w tle i włączenie sekretnej piosenki. Gdy ta się skończy, podniesienie kolejnego przedmiotu spowoduje powtórzenie jej. Warto przy tym zwrócić uwagę na to, że piosenka jest cicha i można jej nie usłyszeć. Po jego odblokowaniu, utwór jest również dostępny do odsłuchu w kryjówce w kampanii.

CiekawostkiEdytuj

  • Po zakończeniu rozgrywki wraz z fragmentem piosenki można w tle usłyszeć dźwięki łańcuchów i zamykania więziennych drzwi, co częściowo nawiązuje do kolejnej mapy, Mob of the Dead.
  • Jest to druga z najkrótszych sekretnych piosenek w trybie zombie, ponieważ trwa 3 minuty i 3 sekundy.
  • "Xenopsylla Cheopis MDCLXV" nawiązuje do Wielkiej Zarazy w Londynie w roku 1665.
  • Rzymska liczba "CXL" oznacza "115", co jest kolejnym nawiązaniem do pierwiastka 115.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki