FANDOM

BO3topright Ztr

Wiadro – jedna z funkcji trybu zombie występująca na mapie Zetsubou No Shima. Służy ono zarówno do podlewania nasion, jak i do uruchomienia zasilania dla obszarów laboratoriów A i B., dzięki czemu możliwe jest uruchomienie głównego zasilania w bunkrze, które obejmuje już całą mapę. Po jednym z czterech wiader zlokalizowanych jest:

  • w pomieszczeniu startowym,
  • w laboratorium A,
  • w laboratorium B,
  • na obszarach dookoła laboratoriów A i B.

Kolorową wodę z pierwiastkiem 115 można czerpać do wiadra w trzech miejscach:

  • niebieską przy laboratorium A,
  • zieloną przy laboratorium B,
  • fioletową w pomieszczeniach mieszkalnych w bunkrze.

Oprócz tego wewnątrz rur ściekowych można uzyskać również specjalną tęczową wodę, potrzebną do ulepszenia KT-4. W pełni napełnione wiadro pozwala na trzykrotne podlanie roślin lub jedno uzupełnienie generatorów w laboratoriach A i B. Dopiero podniesione wiadro wypełnione jest już w 1/3 wodą o dowolnym z trzech kolorów.

Złote wiadroEdytuj

Wiadro może zostać ulepszone do złotego wiadra. Dzięki temu raz napełnione, nigdy się nie kończy. Aby ulepszyć wiadro, należy najpierw wyhodować rośliny każdego koloru oraz owocową roślinę. Następnie, korzystając z czaszki Nan Sapwe, trzeba namagnesować pnącza pod laboratorium B i we wskazanym miejscu umieścić wiadro. W pobliżu pojawią się trzy miejsca, w których należy zasadzić nasiona. Te szybko wyrosną do postaci fioletowych roślin. Muszą one kontynuować zjadanie zombie, dopóki wszystkie nie znikną. Po zakończeniu, każdy gracz może odebrać złote wiadro z miejsca, w którym odłożył zwykłe.