FANDOM

BO3topright Ztr
„When you're feeling kind of lonely and your spouse is kind of dead, I feel like curling up with someone in your empty little bed. There is danger around the corner (CORNER!) and your love life's in decline. (DECLIIINNNEE!) You'll no longer feel mad, with a little Widow's Wine. With a little Widow's Wine. With a little Widow's Wine. With a little Widow's Wine you're mine ...with Widow's Wine, you're mine.”
— Dżingiel Widow's Wine

Widow's Wine (pol. Wino Wdowy) – Perk-a-Cola występująca w Call of Duty: Black Ops III na mapach Shadows of Evil i Der Eisendrache.

OpisEdytuj

Widow's Wine podmienia granaty gracza na przylepne, które wraz z wybuchem unieruchamiają zombie na 20 sekund. Ponadto gdy gracz zostaje zaatakowany, jeden z jego granatów wybucha. Poza tym efekt unieruchomienia można również uzyskać, atakując przeciwnika w walce wręcz. Zabicie unieruchomionego zombie przy użyciu innej broni zapewnia szansę na pojawienie się specjalnego power-upa w kształcie pająka. Zdobycie go uzupełnia graczowi liczbę granatów o jeden. W przeciwieństwie do innych power-upów czas na jego podniesienie jest znacznie mniejszy. Widow's Wine kosztuje 4000 punktów.

WystępowanieEdytuj

Osiągnięcia i trofeaEdytuj

Pajak i mucha obrazek osiagniecia Pająk i mucha (Brązowe Bronze)
Na Shadows of Evil zabij 10 zombie znajdujących się pod wpływem granatu Wino wdowy.
Sanguine Serum Achievement Icon BO3 Krwiste serum (Srebrne Silver) (40Gamerscore)
Na Zetsubou No Shima wypij świeże Wino Wdowy.

CiekawostkiEdytuj

  • Dżingiel Widow's Wine w wersji beta brzmiał nieco inaczej.