FANDOM

MW2icontr MW3tr

Wiktor (ros. Виктор) – jeden z terrorystów, którzy dokonali Masakry na lotnisku Imrana Zachajeva w Moskwie. Jeden z głównych pomocników Makarowa. Jest również członkiem ultranacjonalistów. Ginie on w misji "Eksodus" gdzie jego martwe ciało jest odnalezione przez Rangerów.

ŻyciorysEdytuj

Wiktor był jednym z ultranacjonalistów, oraz brał udział w masakrze wraz z resztą drużyny Makarowa w której skład wchodzą: Lew, Kiriłł oraz Aleksy Borodin, i tylko on z Makarowem i Anatolym uszli z niej żywcem. Następnie wziął udział w Rosyjskiej inwazji na Stany Zjednoczone, gdzie zginął. Został zabity przez HVI na ulicy 4677 Brookmere w Wirginii w jego pokoju, zanim jednak zabójca zdołał uciec, jego życie zostało odebrane przez rosyjskiego żołnierza. Generał Shepherd wysłał sierżanta Foley oraz jego oddział aby uratować HVI, na miejscu zastali martwego terrorystę i człowieka po którego przyszli. Rangerzy wysłani na misję ratunkową, wiedzieli że Wiktor musi być wysoko położony w hierarchii ultranacjonalistów, ze względu na jego tatuaże.

CiekawostkiEdytuj

  • Jest on kolejnym poplecznikiem Makarowa, nie wliczając Anatolego, który przeżył masakrę.
  • Kiedy terroryści znajdą się na półpiętrze, Wiktor zacznie szarżować i zabijać wszystkich cywili którzy będą próbowali uciec.
  • On, Makarow i Anatoly są jedynymi terrorystami, którzy posiadają z góry zaplanowane dialogi.
  • W misji "Muzeum", można rzadko zaobserwować, że jeżeli będzie on wyciągał swoją broń drugorzędną, i wtedy zostanie zabity, to wypadną z niego dwie M9.
  • Gracz może go zaobserwować w retrospekcji Jurijego w Call of Duty: Modern Warfare 3.

GaleriaEdytuj