FANDOM

MW2icontr
20px-Disambig-icon.png Dla postaci występującej w Call of Duty: Modern Warfare 3, patrz Worm (Modern Warfare 3).

Worm ˜– członek US Navy SEALs oraz Task Force 141, pojawia się on w Call of Duty: Modern Warfare 2 w misji "Gułag".

ŻyciorysEdytuj

Worm urodził się w Ameryce oraz zaciągnął się do jednostki Navy SEALs. Ma on krótkie, czarne włosy, a podczas misji jest ubrany w czarny strój nurka.

US Navy SEALs/Task Force 141Edytuj

Worm brał udział w szturmie na rosyjski Gułag w celu uwolnienia więźnia #627, który okazał się kapitanem Price'em. Podczas rozmowy Price'a oraz MacTavisha, żołnierz ten zadaje pytanie "Kto to Soap?". Był on bliski śmierci, ponieważ podczas ucieczki jedna z rakiet eksplodowała niebezpiecznie blisko niego.

CiekawostkiEdytuj

  • Worm, oraz prawdopodobnie inni członkowie Task Force 141 nie wiedzą o pseudonimie kapitana MacTavisha. Jednym z dowodów jest to, że kiedy informują oni o pozycji wroga, zawsze zwracają się do niego jako "MacTavish" nigdy "Soap".
  • Worm może zostać losowo wygenerowany na wielu innych misjach, jednak będzie się on różnił wyglądem od oryginału pojawiającego się w misji Gułag.
  • Worm ochrania Soapa przed spadającym odłamkiem sufitu obok niezdetonowanej bomby.

GaleriaEdytuj