FANDOM

Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty 2. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty 3. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty 4: Modern Warfare. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: World at War. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Modern Warfare 2. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Black Ops. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Modern Warfare 3. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Black Ops II. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Ghosts. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Advanced Warfare Temat tego artykułu pojawił się w trybie zombie produkcji Treyarch.

Wstrzymanie oddechu - występuje w prawie każdej grze z serii Call of Duty. Można go użyć kiedy wciskamy shift podczas celowania z karabinu snajperskiego (przykładowo Dragunova). Pomaga nam w oddaniu celnych strzałów na większe odległości.

CiekawostkiEdytuj

  • Jeśli będziemy trzymać za długo przycisk odpowiadajacy za wstrzymanie oddechu to nasz bohater zapowietrzy się i przez chwilę celownik będzie ruszał się na wszystkie strony.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki