FANDOM

Cod5topright

Wykwaterowanie – dziesiąta misja kampanii występująca w Call of Duty: World at War.

OpisEdytuj

24 kwietnia 1945 rok, walki o Berlin nadal trwają w której przewagę mają Rosjanie. Misja rozpoczyna się w jednym z budynków. Rosjanie złapali niemieckiego żołnierza który prosi ich o litość, lecz mimo to zabijają go. Podczas ostrzału katiuszy, Reznov wraz ze swoim oddziałem ruszają w głąb budynku wyczyszczając kolejnych Niemców. Dmitrij zostaje świadkiem sceny w której nieprzyjaciele mają zamiar zabić jednego z Rosjan (zależy od gracza czy im się to uda czy nie). Po długiej walce żołnierze ruszają wyczyścić ostatnich wrogów w budynku, przedtem muszą przedostać się przez duszący dym. W końcu po wyjściu na zewnątrz, rosyjskie czołgi kontynuowały rujnowanie budynków Berlina a wraz z nimi ukrytych żołnierzy niemieckich. Po zawaleniu się jednej z budowli, wiele Niemców odniosło rany. Rosjanie nie okazali jednak żadnych litości i Reznov kazał dobić każdego. Zostało jeszcze trzech wrogów przy wejściu do metra, tu gracz ma wybór czy ich zastrzeli lub pozwoli swoim sojusznikom ich spalić żywcem. Aby ochronić się przed ostrzałem rakiet, żołnierze postanowili skryć się w metrze co wymaga najpierw oczyszczenia go z nieprzyjaciół. Sprawę ułatwiają co jakiś czas gasnące światła. W końcu została już tylko grupa Niemców która ufortyfikowała się. Rosjanie musieli osłaniać sierżanta Reznova próbującego otworzyć drzwi przed ostrzałem Niemców. Pojawiające się szczury były tylko znakiem że z tuneli zbliża się wielka nawałnica. W końcu sierżant otworzył drzwi lecz zdążyła ich zalać woda.

BronieEdytuj

  Broń startowa  
  Broń do znalezienia  

CiekawostkiEdytuj

  • Niemiecki żołnierz spotykany na początku misji może zostać bezkarnie zabity przez gracza.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki