BO2topright Ztr

Złoty Widelec (ang. Golden Spork) – siedemnasta Cudowna Broń występująca na mapie Mob of the Dead. Broń ta zastępuje nóż więzienny, pozwalając na zabicie zombie jednym uderzeniem do 34 rundy. Żeby ją zdobyć, trzeba spełnić pewne wymagania.

Wymagania

Przed rozpoczęciem zdobywania Złotego Widelca gracz musi spełnić kilka wymagań:

Krok 1.

W pobliżu Biura strażnika jest cela z niebiesko-zielonym plakatem. Gracz po powrocie z mostu musi rzucić w ten plakat Przywracaczem piekła lub granatem. Na jego miejscu pojawi się dziura, a za nią symbol Afterlife. Jeżeli jednak gracz jeszcze nie był na moście, plakat nie zniknie.

Krok 2.

Gracz musi wejść w stan Afterlife i przejść przez portal obok. Na ziemi będzie leżała srebrna łyżka. Należy strzelić w nią, aby ją teleportować. Można wtedy usłyszeć Demoniczny głos.

Krok 3.

Uwaga: Kroki 3. i 4. muszą zostać wykonane przez każdego gracza, który chce otrzymać Złoty Widelec.

Gracz musi pójść do stołówki. Za tylną barierą, na stole leży teleportowana łyżka. Należy rzucić w nią Przywracaczem piekła. W tym momencie gracz usłyszy głos Brutusa, a jego nóż zostanie zastąpiony srebrną łyżką, która jest tak samo mocna jak Nóż Bowie'go.

Krok 4.

Gracz musi udać się do infirmerii i wrzucić łyżkę do wanny z krwią na przeciwko spawnu skrzynki losującej. Jego bronią do walki wręcz ponownie zostanie nóż.

Krok 5.

Gracz wyposażony w Kwaśnego Gata musi udać się do podziemnych pryszniców i zabić nim odpowiednią ilość zombie. Po wykonaniu kroku, wszyscy usłyszą Demoniczny głos.

Krok 6.

Każdy gracz może odebrać Złoty Widelec. Wystarczy udać się z powrotem do infirmerii i dokonać interakcji z wanną, do której wrzucało się łyżkę. Pojawi się w niej ręka zombie trzymająca Złoty Widelec. Można go zabrać przyciskiem użycia.

Jeżeli gracz zginie mając przy sobie Złoty Widelec, będzie musiał powtórzyć kroki 3., 4. i 6.

Ciekawostki

  • Na ekranie ładowania, można zobaczyć Złoty Widelec.
  • Jest drugą najmocniejszą bronią do walki wręcz (pierwszą jest ulepszony One Inch Punch).
  • Złoty Widelec pozwala na zabicie Brutusa 7 uderzeniami.
  • Spork w rzeczywistości oznacza Łyżkowidelec, ponieważ słowo to jest połączeniem dwóch wyrazów: spoon – łyżka i fork – widelec. Łatwiej jest jednak zapamiętać tę broń jako Złoty Widelec, a nie Złoty Łyżkowidelec.
  • Kroki 1-3 są częścią Easter Egga Pop goes the Weasel.
  • Wystarczy jedno uderzenie Złotym Widelcem, aby zabić innego gracza w ostatnim kroku Easter Egga.
  • Złoty Widelec to główna nagroda konkursu Warszawa od Kuchni dla najlepszej warszawskiej restauracji.

Galeria