Cod4topright MWRtopright

Zaciemnienie – czwarta misja w Call of Duty 4: Modern Warfare. Głównym celem misji jest uratowanie rosyjskiego informatora Nikołaja, a pobocznym zapewnienie Lojalistom wsparcia snajperskiego.

OpisEdytuj

Gracz rozpoczyna misję w górach Kaukazu w bagnie wraz z kapitanem Price'em i Gazem. Do dyspozycji ma karabiny M4A1 SOPMOD i M21 w kamuflażu. Pierwszym zadaniem jest dotarcie do Lojalistów, lecz aby do nich dotrzeć trzeba przejść przez dwa posterunki wrogów. Po dotarciu do celu gracz spotyka się z oddziałem Kamarowa. Sierżant mówi, że Rosjanie mają wyrzutnie rakiet, które zabiły setki cywilów za wzgórzem. Gracz następnie musi wziąć snajperkę i strzelać do wrogów. Po tym trzeba iść w okolice słupa energetycznego i zapewnić ogień snajperski Lojalistom. Przed tym jednak widzać wybiegających Ultranacjonaloistów w grupie około 20 żołnierzy z okolic słupa energetycznego, których należy zabić. Po strzelaniu drużna udaje się pod słup, aby zjechać po linach. Kamarow protestuje, ponieważ chce jeszcze wsparcia snajperskiego. Gaz ma dosyć Kamarowa i wyłudza od niego informacje o miejscu przebywania Nikołaja. Potem gracz zjeżdża na linach z klifu i przedziera się do domu, w którym jest informator. Gaz wyłącza zasilanie, a Soap z Price'em szturmują na dom. Po odnalezieniu Nikołaja wszyscy udają się do helikoptera, po czym misja dobiega końca.

  • Przed zjeżdżaniem na linach, gdy oparty o murek Kamarow siedzi, można zauważyć że on płacze.
  • Czasami Lojaliści nie niszczą wszystkich wyrzutni rakiet, które nadal strzelają.
  • Przed wejściem do domu, gdzie znajduje się Nikołaj, można zauważyć wychodzących z naprzeciwka kilku Lojalistów. Jeżeli gracz cofnie się w okolicę wyrzutni rakiet i wróci do Lojalistów, kilku z nich zniknie pozostawiając broń.
  • Podczas wchodzenia do domu, gdzie znajduje się Nikołaj, po odcięciu prądu, można usłyszeć rozmowę dwóch Ultranacjonalistów, którzy mówią, że wysiadły korki.