FANDOM

Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty 4: Modern Warfare. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Modern Warfare Remastered.

Zbędna załoga – druga misja w Call of Duty 4: Modern Warfare. Postacią grywalna w tej misji jest John "Soap" MacTavish.

OpisEdytuj

To druga misja, w której gracz wciela się w żołnierza SAS. Rozpoczyna się w chwili, gdy kończy się przygotowanie do desantu na estoński frachtowiec, w którym prawdopodobnie znajduje się transportowana bomba atomowa. Do misji przydzieleni zostali również Gaz, Wallcroft, dowódca Brawo Team Kapitan Price. Na początku drużyna spuszcza się po linie pod mostkiem kapitańskim, który zostaje potem oczyszczony. Następnie gracz przeszukuje statek w celu znalezienia bomby. Po odnalezieniu jej, bierze manifest (raport z rejsu), który jest w języku arabskim i wszyscy udają się do punktu ewakuacji. W czasie ucieczki statek atakują rosyjskie MiG-21MF, a statek zaczyna tonąć. Ponieważ Soap biegnie ostatni, zostaje zmuszony do skoku na pokład helikoptera.

PostacieEdytuj

BronieEdytuj

  Broń startowa  
  Broń do znalezienia  

GaleriaEdytuj

Osobny artykuł: Zbędna załoga/Galeria

CiekawostkiEdytuj

  • Gdy graczowi nie uda się skoczyć na pokład helikoptera, pojawi się napis "Nikomu nie udaje się pierwszy skok". Jest to cytat z filmu Matrix.
  • Tylko w tej misji można znaleźć Desert Eagle.
  • Kompani posiadają M4A1 z tłumikiem. Broni tej nie można zdobyć, zabijając któregoś z nich, gdyż oznaczałoby to ogień sojuszniczy. Można go zdobyć komendą give all.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki