FANDOM

MW2icontr MW3tr BO2topright Codghostsicon RealWorldtr
Shepherd mówił coś o Zodiakach... w pobliżu musi być rzeka.”
— Price do "Soapa" MacTavisha przed pościgiem łódkami Zodiac.

Zodiac – pojazd występujący w Call of Duty: Modern Warfare 2, Call of Duty: Modern Warfare 3, Call of Duty: Black Ops II i Call of Duty: Ghosts. Jest to mały ponton motorowy służący do transportu nawet sześciu żołnierzy z pełnym oporządzeniem drogą morską. Może to robić z naprawdę zawrotną prędkością, a do tego jest niezwykle zwrotny.

Call of Duty: Modern Warfare 2 Edytuj

Gracz ma okazję płynąć Zodiakiem dopiero w ostatniej misji. Gdy żołnierze John "Soap" MacTavish i John Price chcą złapać generała Shepherda i dowiadują się, że ten ucieka przed nimi rzeką, kradną jedną z tych łódek i ruszają za nim w pościg. Utrudnia im to fakt, że żołnierze Kompani Cienii także używają Zodiaców. Gracz może jednocześnie kierować pontonem i strzelać do wrogów. Zodiaców nie da się zniszczyć, jednak jeśli zabije się osobę kierującą nim, łódź przewróci się do góry dnem.

Call of Duty: Modern Warfare 3 Edytuj

W tej odsłonie gracz płynie Zodiakiem w misji "Łowca". Po zneutralizowaniu okrętu podwodnego wroga, drużyna musi się ewakuować tymi pontonami. Należy wtedy uważać, by nie uderzyć we wraki okrętu. W przeciwieństwie do poprzedniej części tym razem gracz może strzelać tylko w jednym momencie, kiedy to nie steruje pontonem.

Call of Duty: Black Ops II Edytuj

W 1986 roku gracz ma szansę uczestniczyć w amerykańskiej inwazji na Panamę. Zadaniem drużyny gracza jest desantowanie się w mieście El Chorrillo. Podczas tego desantu Amerykanie używają łódek Zodiac.

Call of Duty: Strike TeamEdytuj

Zodiac pojawia się na krótko na początku misji "Europa Falls". Operatorzy Marshall i Reed przypływają nim do doków.

Call of Duty: Ghosts Edytuj

Podczas ataku Federacji na amerykański lotniskowiec USS Liberator atakujący używają tych łodzi. Ich celem jest podpłynięcie do burty lotniskowca, by w ten sposób dostać się na pokład. Gracz może zabić kierującego Zodiakiem, by go wyeliminować, lub odciąć linki na których wróg chce dostać się na łódź.