FANDOM

MW3tr

Zwrot do nadawcy – druga misja aktu II kampanii w Call of Duty: Modern Warfare 3.

Opis

Jurij, Price i Soap dowiadują się, że z Władimirem Makarowem powiązany jest niejaki Waraabe. Jadą więc za nim do Somalii. Po wjeździe do miasta, w którym się znajduje, wdają się w strzelaninę z milicją. Po wymordowaniu wszystkich przeciwników przy pomocy towarzyszącego helikoptera Nikołaja, docierają do pałacu Waraabe'a. Zabijają jego ochronę, po czym, wpierw przesłuchawszy go, udaje im się wyciągnąć informacje o Volku. Następnie Price zabija przesłuchiwanego i po wyjściu z budynku drużyna zostajee zaskoczona przez burzę piaskową. Wchodzą na wysoki budynek, aby helikopter mógł ich zabrać. Wskutek zestrzelenia go, rozbija się na budynku, zmuszając bohaterów do skoku. Walka z milicją nadal trwa, a do tego drużynę dogoniła burza piaskowa. Ponieważ przeciwnicy użwają latarek, nie ma większego problemu z dostrzeżeniem ich. Drużyna przebija się do wraku helikoptera i wyciągają stamtąd Nikołaja i resztę. Podjeżdżają posiłki na jeepach. Gracz wsiada do jednego z nich a misja się kończy.

Postacie

Bronie

  Broń startowa  
  Broń do znalezienia  

Osiągnięcia i trofea

Sandstorm! MW3 Burza piaskowa! (Brązowe Bronze) (10Gamerscore)
Zaatakuj firmę spedycyjną. Ukończ "Zwrot do nadawcy" na dowolnym poziomie trudności.
Kill Box MW3 Zabójcza przesyłka (Brązowe Bronze) (20Gamerscore)
Zabij 20 przeciwników jako strzelec śmigłowca podczas jednego lotu w misji "Zwrot do nadawcy".
Payback MW3 Zapłata (Srebrne Silver) (25Gamerscore)
Ukończ "Odsunąć się od torów", "Goalpost" i "Zwrot do nadawcy" na poziomie trudności weteran.

Ciekawostki

  • Misja jest wyraźnym nawiązaniem do filmu "Helikopter w ogniu" z 2001 roku. Akcja filmu dzieje się nawet w tym samym kraju